راديو محطة مصر View website

Developer description

بيقولو عن نفسهم:
احنا
احنا راديو محطة مصر – اذاعة مصرية من مصر
لكل العرب في مصر و خارج مصر
.احنا راديو علي الانترنت يمكن مش الاول بس اكيد مختلف
عملها اسامة منير
علي راديو محطة مصر هتعيش جو مصر
و عشان كده احنا
اذاعة شبابية
فيها اجدد و كل الاغاني العربية
اسكتشات كوميدية
مايتوصاش Talk show
هتلاقي برامج قبل كدة ماسمعتهاش
مذيعين و مذيعات قريبين منك ماتنساش
و علي راي المثل تعرف محطتنا – اعرفها
سمعتها – لا – تبقي ما تعرفهاش
و اللي مايعرفناش قوله ان احنا محطة مصر
عيش جو مصر
بنخاف مش قوي- بنحب قوي – بنحس قوي قوي
هتحس ان احنا معاك في بيتك – و فسحتك و شركتك
وغنوتنا لازم تبقي غنوتك
لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3

Last updated 1 يوليو 2009